mardi 8 décembre 2009

Osez y croire

Je suis très heureuse de travailler avec le superbe kit Mistletoe & co. de Pink Paislee durant cette période des Fêtes! Pour cette première page, j'ai vaporisé du Glimmer Mist sur mon fond de page, en utilisant des flocons de carton aggloméré comme masques. J'ai aussi collé des petites perles dorées sur mes flocons.
I'm very happy to work with the beautiful kit Mistletoe & co. of Pink Paislee during this holiday season! For this first page, I sprayed Glimmer Mist on the background, using chipboard snowflakes as masks. I also glued golden beads on my snowflakes.


Pour ce qui est de la photo, j'ai visité le site suivant : http://labs.wanokoto.jp/olds qui permet en un seul «clic» d'obtenir une photo à l'aspect vieilli de 100 ans!
For the picture, I visited the following site: http://labs.wanokoto.jp/olds which allows you to get a photo looking  a hundred years old with a single "click"!


Matériel / supplies

Papiers/papers: Pink Paislee (Mistletoe & co.), October Afternoon
Étiquettes, autocollants, attaches parisiennes /Tags, stickers, brads : Pink Paislee (Mistletoe & co.)
Lettrages /alphas: Jenni Bowlin, American Crafts

Autres / Others

Glimmer Mist
Carton aggloméré/chipboard: Bazzill
Crayon/pen: Sharpie
Dew Drops
Boutons/buttons: Basic Grey, divers
Stickles Ranger
Perles